Browse

THE ROLE OF FILM-MAKING IN NATURE-HUMAN RELATIONSHIPS

The Effect of Family-Centered Nature Therapy on Children With Autism Spectrum Disorder

The Effects of Forest Bathing on Stress Recovery: Evidence from Middle-Aged Females of Taiwan

ÁREAS VERDES COMO ESPAÇOS EDUCACIONAIS NÃO CONVENCIONAIS DENTRO DAS UNIVERSIDADES: SEUS POTENCIAIS PARA A FORMAÇÃO NA PERSPECTIVA AMBIENTAL

A EDUCAÇÃO EM SAÚDE NOS PROCESSOS FORMATIVOS DE PROFESSORES DE CIÊNCIAS DA NATUREZA MEDIADA POR FILMES

The Effects of a Short Forest Recreation Program on Physiological and Psychological Relaxation in Young Polish Adults

The Effect of Family-Centered Nature Therapy on Interactions Between Parent and Child With Autism Spectrum Disorder

CLUBE DE CIÊNCIAS E UNIDADE DE APRENDIZAGEM SOBRE EDUCAÇÃO AMBIENTAL: CONTRIBUIÇÕES PARA UM PENSAR ECOLÓGICO

ASSOCIAÇÃO ENTRE FLORESTA URBANA E INDICADORES DA SAÚDE HUMANA

The Effects of a Health Promotion Program Using Urban Forests and Nursing Student Mentors on the Perceived and Psychological Health of Elementary School Children in Vulnerable Populations

The importance of the exposome and allostatic load in the planetary health paradigm

A VULNERABILIDADE E O RACISMO AMBIENTAL NO BRASIL: UMA ANÁLISE A PARTIR DA PERSPECTIVA BIOPOLÍTICA FOUCAULTIANA

Nature as a Commodity: What’s Good for Human Health Might Not Be Good for Ecosystem Health

Ecofeminist Therapy: From Theory to Practice

CRIANÇA-NATUREZA: ASPECTOS COGNITIVOS E AFETIVOS DA CRIANÇA NA RELAÇÃO COM A NATUREZA

Forest Walking Affects Autonomic Nervous Activity: A Population-Based Study